Time flys - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu Time flys - Reisverslag uit Innisfail, Australië van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu

Time flys

Blijf op de hoogte en volg Myrna

15 November 2012 | Australië, Innisfail

Hoi lieve mensen...

Wat voor dag is het vandaag ook al weer.. remember remeber... Pff dat is een vraag voor mij en voor jullie een weet... Geloof dat we nu op donderdag de 15 november....

Vandaag ben ik al weer presies 10 weken in Australie... Wie ha ddat ooit gedacht Myrna zo lang van huis... en het voeld dus ook echt als een enorm short time.

Waar moet ik ook al weer allemaal over vertellen? ...

Ow ja de Witsunday,s. Dit waren 2 onwijs gave amzing dagen.. Op een zijlbood varen, snorkelen tussen de vissen en zien van amzing koraal... De eerste keer dat ik dit echt gedaan heb in mijn leven. Dit heb ik ooit wel eens geprobeerd in Spanje, maar daar kon ik dat ademmen door mijn mond totaal niet... Hier lukte dat gelukkig vrij snel:).. Ik had dit ook ech niet willen missen. Ook zag ik een fantatic Island... Je zag in een opslag zo'n hoop verschilde kleuren echt ontzetend gaaf.

Na deze 2 dagen kwamen we terug aan op Airly becht en hebben we hier nog 3 onwijs leuke dagen gehad.. IK heb echt genoten hier.. Drinken van sider with limonade leuke mensen tegen komen en lekker luieren ana het strand.

Woensdag de 7de hebben we Airlbech verlaten en zijn we richting townswill gegaan met de verry naar Macnaticisland. Hier hebben we de eerste avond gratis coctails gehad.. Bier spelletjes spellen met een paar Duitsere en dat is niet te doen als je als enige meisje bent... Ze spellen nammelijk zo fals ik was altijd de sjaak... Maar het was ene onwijs leuke avond, dansen op de tavel en gek doen met ze allen|:)

Dag 2 op Macnatic samen ene car huren en de helel dag touren over MacnaticIsland erg leuk om ene keer te driven heir... Aaan de linkerkant rijden was eigenlijk best easy... Kowalas willen spotten tijdes een walk wat hellaas niet lukte. Avond 2 vroeg gaan pitten we waren echt op.. smorgens de car terug brengen en de verry terug nemen naar Towswwill..

In Towswill opgepikt worden door ene shutel bus en go to het hostel... Wandelen richting de pubs.. Grote onwijs lekkere maar veelste dure ijscreams eten voor ene backpacker, maar ze waren het wel waard. Gratis cola krijgen in een bar arme backpackers zijn we toch.

Dag 2 lekker uitslapen.. LOpen lopen.. Regen regen bad day.. Iemand tegen komen van de sport school en ondertussen door leif te lachen ene gratis dagkaart sporten krijgen.. Wie had dat gedacht in Australie in de sportschool...

Dag 3 zondag de Greghound nemen en Townswill weer verlaten... Op naar ene klein dorpje Innisfail... Voor een work hostel.. Opgepikt worden.. Waar zijn we nou terecht gekomen??? Pff weet niet of ik diot wat vind.. Het is hier vies en veder weet ik het ook niet... Avond diner bij de mac 1 keer en nooit weer gatver ik wist niet dta ik dit zo vies zou vinden.. Dit is geen eten. Dag 2 running in de mac zitten voor free wiffi... en veder eigenlijk niks doen.. Er valt niks te beleven in deze stad hellaas... Dag 3 was het zelfde... Dag 4 vandaag de keuekn cleannen en de rest van de dag niks doen.. Dit is zo niks voor mij. Het wordt tijd dat er weer wat leven in mijn Australia time komt Donderdag de 15 nov vandaag ... Een helle hoop gedachten door mijn hoofd Will ik hier blijven... Ik weet eht niet.. Midden op de dag in de hette zon ruim 40 min gaan rennen even mijn hoofd leeg maken.

Dit is gelukt ik weet nog niet wat ik presies will maar dta horen jullie snel genoeg.. Dit was het weer even voor mij..

DIkke kusss Myrna

  • 15 November 2012 - 07:56

    Willie Jansen:

    Hoi Myrna, Klinkt weer fantastisch. Jammer, dat je moet wachten op werk in een dorpje waar niks te doen is. Wordt je toch op jezelf aangewezen. Probeer het zo leuk mogelijk te maken. liefs mama

  • 15 November 2012 - 18:09

    Ria:

    Hey Myrna zo telezen is niks doen niet jouw ding.
    Komt vast wel weer wat drukte op je pad.
    Succes verder en idd wie had dit gedacht dat je het zooo na je zin zou hebben.
    Ik vind het super leuk voor je.
    Gr Ria

  • 23 November 2012 - 23:40

    Jojoos:

    Hai Myrna,

    Zullen we een maandje ruilen ;) lijkt mij fantasties al die koala's en natuur en lekker een paar dagen niksen in de zon wat wil je nog meer !!!!!! Hier in nederland is het koud en het regent.
    Geniet van elk moment.

    groetjes Jolanda en ook van Jos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrna

Hoi allemaal, Mijn naam is Myrna 23 ik heb net mijn studie facilitair management afgerond en per 4 september ga ik een jaar reizen en werken in Australië.

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 316
Totaal aantal bezoekers 13063

Voorgaande reizen:

04 September 2012 - 04 September 2013

Mijn eerste reis naar Australie

Landen bezocht: