Back in my home town - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu Back in my home town - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu

Back in my home town

Blijf op de hoogte en volg Myrna

31 Januari 2013 | Nederland, Amersfoort

Hello lieve mensen,

Weer terug in al te koud Nederland.

De laatste dagen in Australië, waren apart net of ik iets echt af ging sluiten. Deze dagen konden voor mij dan ook niet snel genoeg gaan. IK heb echt proberen te genieten, maar ik merkte toch wel echt dat ik met mijn hoofd erg bij thuis was en dat het toch wel echt mijn tijd was om naar huis te gaan.

Lekker weer mijn eigen bedje, even een momentje alleen kunnen zijn, weer wat anders eten dan backpacker food instant noedels, pasta en melk met cornflakes. Die wordt je namelijk na 5 maanden toch ook echt wel zat.

Nog even dan kan ik mijn lieve fam en vrienden weer knuffelen:)

De laatste dagen ben ik vooral pressents gaan kopen, bank zaken regelen en nog even van het zonnetje gaan genieten. Want dat isi een van de dingen die ik denk ik erg ga missen. Ik loop hier in 35 graden en ga straks naar - 7 ofz. Killing my self.

En toen was het zover 24 Januari 2013. Ik werd wakker om half 7 mijn laatste ochtendje. Nog even ontbijt hallen en timtams bij de coles. Nog even van de zon genieten met een te exspensive cappuccino.

Toen was het zover de shuttle bus stond voor mijn neus en we redden langs een hoop hostels om iedereen op et pikken. Tegen 1e kwamen we aan op Perth airport inchekken en mijn laatste dolars verspende aan chocola, koffie en cola.. Dit was ook de beste combi ook ik barste namelijk van de energie en zo fijn is dat niet voor ene vlucht van 26 uur met wachten included.

En daar ging ik dan na 5 maanden terug naar nl. in Singapore overstappen, daar werd ik nog weer is helemaal gefojeert.. Toen naar Londen.. Brr koud hier maar even genieten van een starbucks koffie dan;) en toen nog 40min vliegen

Daar kwamen we dan aan na die lange vlucht. Nog een flink stuk lopen toen ik bij mijn tas was en toen kon ik eindelijk mijn mama, zusje Maaike en Femke in de armen sluiten. Dat Femke er was, was een helle verassing, maar super leuk.

Nederland is wel weer erg wennen erg koud, maar echt erg vertrouwd. Van Australië heb ik nooit spijt gehad. Het was mijn beste beslissing ooit, maar toch is het ook wel weer erg fijn om in mijn eigen kamer te slapen en iedereen weer lekker dicht bij me te hebben.

Nog even over me jetleg heen komen en dan, maar is opzoek gaan naar een baan????

Heel veel liefs Myrna

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrna

Hoi allemaal, Mijn naam is Myrna 23 ik heb net mijn studie facilitair management afgerond en per 4 september ga ik een jaar reizen en werken in Australië.

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 2685
Totaal aantal bezoekers 13059

Voorgaande reizen:

04 September 2012 - 04 September 2013

Mijn eerste reis naar Australie

Landen bezocht: