Nog maar 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu Nog maar 5 nachtjes slapen - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu

Nog maar 5 nachtjes slapen

Blijf op de hoogte en volg Myrna

05 September 2012 | Nederland, Amersfoort

Hoi lieve mensen

En toen besefte ik het. Over 5 nachtjes ga ik al richting de andere kant van de wereld, wat een apart,raar idee is dat.

IK kan me nog herinneren dat ik z'n 7 maanden geleden het besluit had genomen om definitief te boeken. Want dan kon ik tenminste niet meer terug en kon ik gaan doen wat ik echt wilde.

Maar tot de dag van vandaag, had ik het idee, 7 maanden! Dat is nog lang niet.

Zaterdag had ik dan wel mijn afscheidsfeest, maar tot zover had ik nog bijna geen besef, dat Australië al zo dicht bij kwam.

Dinsdag heb ik de meiden waarmee ik de vlucht ga maken gezien. Dit was erg leuk we hebben elkaar volop bij gepraat over onze plannen en lekker samen geluncht.

Woensdag moest ik naar het ziekenhuis, omdat ik natuurlijk al 4 weken met gips liep en het gips zou er deze dag afgaan. Dit was toch allemaal ook best een beetje spannend. Want met gips kun je niet vliegen en dan had ik mij reis dus moeten uitstellen, maar gelukkig was alles goed

Afgelopen week heb ik van steeds meer vrienden en vriendinnen afscheid genomen. Gister kreeg ik zo'n ontroerend kaartje van Maaike, waarbij toch wel wat traantjes bij vielen. Ook vandaag ging ik met mijn moeder de laatste inkopen doen voor Australië en tijdens het lunchen werd ik toch wel een beetje emotioneel.

Ook al voelt het allemaal nu nog heel onwennig en ben ik best een beetje bang maar vooral heel zenuwachtig voor wat komen gaat. Toch ga ik deze stap toch nemen en deze reis maken.

Nu wordt het toch echt tijd om echt mijn spulletjes langzaam in te gaan pakken en gaan zorgen dat al mij bagage in mij backpacker gaat passen. Dit zal niet even makkelijk worden. Normaal als ik op vakantie ga neem ik al een hutkoffer mee en nu moet alles in een 60+ liter backpacker en dan voor ongeveer een jaar! Hoe ga ik dat voor elkaar krijgen?

4 september ga ik dan om 19.10 vlieg ik weg vanaf Schiphol richting Londen, vervolgens maken we ene tank stop in Singapore en dan kom ik donderdag morgen rond 5.10 uur aan in Sydney

Dit verslag typ ik op dit moment vanuit de woon kamer in het huis van mijn ouders. Mijn volgende reisverslag zal van uit een (hostel) in Australië zijn. Ik zal proberen mijn blog zo goed mogelijk bij te houden en jullie inlichten over mijn avonturen .

Heel veel liefs Myrna

  • 30 Augustus 2012 - 17:48

    Anika:

    Hey myrna...
    Wat leuk om je voorbereidende stukje te lezen. Ik kan me zo ontzettend voorstellen dat je het ook wel een beetje eng vindt. Maar ik vind het wel heel stoer dat je deze stap heb gezet, en de uitdaging aangaat!! Ik denk ook echt dat je er nog sterker door wordt...en heel veel zal leren. Vooral over jezelf.
    Ik zal regelmatig aan je denken, en je volgen via je verhalen!!
    Doe voorzichtig, geloof in jezelf en pas goed op jezelf!! En ga vooral heel hard genieten!!
    En op momenten dat je je alleen voelt, denk dan maar aan al die mensen die van je houden en op afstand je volgen!!

    Ik zal er voor bidden, dat God je beschermt....!

    Dikke knuffel

  • 30 Augustus 2012 - 19:24

    Ivo:

    Heey Myrna,

    poeh het komt idd lekker dichtbij en niks verkeerd aan zenuwachtig worden...dat had ik ook en denk dat iedereen dat heeft ! Lekker dat je met een paar meiden mee vliegt, altijd beter dan alleen gaan. Met die meiden kom je binnen de kortste tijd zoveel relaxte mensen tegen dat je eerder teveel leuke contacten hebt dan dat je je gaat vervelen dus wat dat betreft geen zorgen ;) Komt zeker goed, je gaat een toptijd tegemoet !!
    Hele goeie reis en ben benieuwd naar je belevenissen in Aussie :)

    Grtzzz Xx Ivo

  • 30 Augustus 2012 - 19:30

    Nadine:

    Wat schrijf je leuk!
    Ik ga je proberen te volgen.
    Hou je haaks en na alles wat je bereikt hebt kun je dit ook zeker aan!

  • 01 September 2012 - 00:00

    Ria:

    Hoi Myrna,

    Spannend allemaal hoor!!
    Ga je ook zeker volgen..wie dat dit gedacht Myrna naar Australie super leuk!!

    Groetjes Ria

  • 02 September 2012 - 23:55

    Ashley :

    Hoi Myrna,
    Heel veel plezier daar en doe voorzichtig.
    Ik ga zeker je blog volgen!
    Groetjes Ashley

  • 10 September 2012 - 12:15

    Annelies :

    Hoi Myrna,

    We zijn gisteren net terug gekomen van vakantie, en ik dacht o ja, Myrna is al aan haar fantastische avontuur begonnen.
    Dus net heb ik even al je verhalen gelezen, erg leuk om je op deze manier te volgen, wat heb je al een hoop gezien meis in die paar dagen!!
    We wensen je een een onvergetelijke en fijne tijd toe in Australie!!!
    En we blijven je volgen,

    Groetjes en een knuffel van Koos, Annelies, Brian en Alyssaxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrna

Hoi allemaal, Mijn naam is Myrna 23 ik heb net mijn studie facilitair management afgerond en per 4 september ga ik een jaar reizen en werken in Australië.

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 13081

Voorgaande reizen:

04 September 2012 - 04 September 2013

Mijn eerste reis naar Australie

Landen bezocht: