Vanuit Singapore Airport - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu Vanuit Singapore Airport - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu

Vanuit Singapore Airport

Blijf op de hoogte en volg Myrna

05 September 2012 | Singapore, Singapore

Hoi Lieve mensen,

Op dit moment ben ik in Singapore airport aan eht wachten op mijn vlucht naar sydney.

Tot zover gaat alles voor spoedig. In het vliegtuig kreeg ik een ontijbijt en vervolgens was het half 6 echt heel apart.

Met de meiden is het erg gezellig, alleen we zatten hellaas apart.

Zo nog een paar uurtjes vliegen en dan kom ik op donderdag om 5.10 's morgens aan op Sydney.

Later licht ik jullie veder in.

Liefs Myrna

  • 05 September 2012 - 13:08

    Inge:

    Hee zus!

    Mooi dat het zo goed gaat! Vermaak je je een beetje in het vliegtuig?

    Probeer je al wel een beetje volgens die tijd te leven?

    We horen snel van je!

    Xx

  • 05 September 2012 - 13:19

    Willie Jansen:

    Leuk, dat je aleeen verslag stuurt Ik ben blij, dat het gezellig is. Een beetje kunnen slapen in het vliegtuig

  • 05 September 2012 - 17:07

    Petra:

    Fijn dat het zo goed gaat! fijne vlucht verder en heel veel plezier!
    Liefs van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrna

Hoi allemaal, Mijn naam is Myrna 23 ik heb net mijn studie facilitair management afgerond en per 4 september ga ik een jaar reizen en werken in Australië.

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 13080

Voorgaande reizen:

04 September 2012 - 04 September 2013

Mijn eerste reis naar Australie

Landen bezocht: