Vanuit Sidney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu Vanuit Sidney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu

Vanuit Sidney

Blijf op de hoogte en volg Myrna

06 September 2012 | Australië, Sydney

Hoi lieve mensen,

Vandaag leven we al weer Aus tijd 4.10 's middags.
Wat is eht raar om je te bedenken, dat het in Ned nog maar net 8 uur is.

Vanmoregn ben ik om 5.20 aangekomen op Sidney airport. Wat gaat dat dara allemala raar zeg. Je meot een lijstje ivullen of je melicijnen, voedingsmiddelen etc bij je hebt. Hier vragen ze dan ook naar. Gelukkig verleip dit allemaal goed.

Enmaal na de controlle werden we opgehaald met een busje en gingen we naar het Hostel. Daar snel even omgekleed en richting bombly beach gegaan. Dat is echt een schiterd strand.

Wakker moeten blijven. NU kan ik ook echt neit meer heb zo onwijs last van mij Getlag. Vanavond hel vroeg pitten.

Zo net even met mama geskypt. Mis thuis toch best wel. Het is aardig wennen hier, maar dat komt over enkel dagen vast goed.

De komende dagen blijf ik zowiezo nog in dit hostel en maandag slaap ik op eht surfcamp, vervolgens wil ik of dinsdag aaf of woensdag moregn de bus richting Melborn pakken en dan gewoon maar is even gaan kijken wat ik daar ga doen.

Nou dit was het weer even.

Liefs Myrna

• 06 September 2012 - 08:23

Eva G.:

Wow Myrna,
    Dat weer ziet er heerlijk uit daar: zon en een mooie zee!!! De eerste dagen zijn altijd even wennen ver weg van huis, maar ik hoop dat je snel went en gaat GENIETEN!!! Volgens mij gaat het een enorm spannende en leuke tijd worden daar :)
    veel plezier meid!

liefs,