Follow teh days - Reisverslag uit Sydney, Australië van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu Follow teh days - Reisverslag uit Sydney, Australië van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu

Follow teh days

Blijf op de hoogte en volg Myrna

09 September 2012 | Australië, Sydney

Hoi lieve mensen,

Ondertussen ebn ik nu al weer bijna een week weg van huis. Sydney bevalt me erg goed. IK heb het echt heel erg naar mijn zin.

Ik heb ondertussen al een hoop gedaan. Een boodtrip, veel lopen en dingen bezoeken. Gister avond uitgeweest dit was echt verry nice en I have meet a verry nice boy een Duitser haha;)

Sydney is a big city maar ook echt een city. Ondertussen wen ik steeds meer aan het hier zijn,. Het Engels spreken gaat em steeds makkelijker af en ik heb steeds meer contact met andere mensen.

Het leven in Sydney is alleen verry expensive en dat is echt een groot nadeel. We koken samen en maken dan echt paste groenten tomatensaus. Uh heb al zo'n week geen vlees/vis achtigs op. Dat si hier gewoon veelste duur.

Het HOstel waar ik nu slaap is in inclusief ontbijt, alleen wat voorn ontbijt. Enkel brood met jam.

Maar ja ondertussen wen ik hier ook wel aan. Ik geef liever geld uit aan leuke dingen.

IN sydney gebeuren er ook een hoop rare dinegn. Plotsling een bruiloft op straat met een wedding planner etc.

Vrijdag gingen we even kijken in een soort van reis shop. Wij zijden are you open. Now we ar close. Wil you somthing to drink? What?? We kennde ze niet en we kregen glijk drank aangeboden endrig van der vaag acholisch drankje.

Vervolgens na 10min zijn we gauw weg gegaan. We vonmden het een beetje appart. Maar de mensen in Australie zijn gewoon zo onwijs sociaal.
Als je tegen iemand ana botst is het gewoon sorry. Of maakt neit uit kan gebeuren etc.

In NL is het dan gelijk wat doe je of je hebt gelijk ruzie.

De volgende dagen

Morgen ochtend begint het surf camp en dan ga ik Sydney verlaten. Hier heb ik erg veel zin. Dit camp duurt tot Dinsdga en heb 2 lessen van 4 uur per dag. dinsdga avond bij terug komst slaap ik nog een nachtje in Sydney. Woensdga ga ik de bluwmountens bezoeken en daar dan ook slapen.

Waarscheinlijk donderdag verlaat ik dan Sydneyen ga ik richtin Brisbane. Ik weet nog niet of ik dit alleen ga doen of met iemand anders. You dont know what can happend.



Mijn avontuur is nu echt begonnen. THis teh time of my live and i veel me so happy right know

Liefs en een dikke kus Myrna

  • 09 September 2012 - 11:59

    Elise:

    Klinkt gaaf Myrna!
    Heel veel plezier, geniet van het surfen en de mooie stad!

  • 09 September 2012 - 11:59

    Elise:

    Klinkt gaaf Myrna!
    Heel veel plezier, geniet van het surfen en de mooie stad!

  • 09 September 2012 - 12:00

    Elise:

    Klinkt gaaf Myrna!
    Heel veel plezier, geniet van het surfen en de mooie stad!

  • 09 September 2012 - 13:29

    Irene:

    Klinkt super leuk meid! Fijn dat je het zo naar je zin hebt!

  • 09 September 2012 - 19:29

    Ria:

    Fijn telezen dat je het leuk hebt Myrna!

  • 10 September 2012 - 12:42

    Eddy Van Genderen:

    Hoi Myrna,

    ik kreeg een mail van Josien waarin ze eea vertelde.
    wat ben ik ontzettend trots op je na alles wat je hebt doorstaan.
    en wat stoer dat je een jaar zo op reis durft te gaan.
    ik moet regelmatig aan je terug denken en dan echt ten goede
    ik vondt je altijd een bijzondere meid die warmte en genegenheid in zich had maar door alles niet goed kon tonen. had een zwak voor je.
    weet dat ik je altijd serieus hebt willen nemen maar zal daar naar jou inzicht vast niet altijd in geslaagd zijn.
    ik wens je echt alle geluk en liefde die je maar kan krijgen in het leven.
    als je niet wilt reageren snap ik dat hoor maar ik zal altijd aan je denken omdat ik bewondering en respect voor je heb

    groetjes eddy ( ooit drempel)

  • 11 September 2012 - 12:14

    Yvonne:

    he myrna,wat een stoere meid ben je toch eigenlijk wist ik wel dat je het kon.
    je bent zo sterk geworden in je karakter.
    wat een leuke verhalen heb je al ,fijn dat het klikt met de dames,
    en wat lees ik een leuke duitser ooooooooo myrna ik ben jaloers,grapje natuurlijk.
    hier gaat alles z,n gangetje ik mis altijd je babbel nog.
    groetjes van de jongens en robert.tot mails .
    harte groet yvonne

  • 13 September 2012 - 03:51

    Myrna Jansen:

    Heel erg bedankt voor de lieve reactisch allemaal. VInd het erg leuk om te zien dat jullie mij allemaal volgen:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrna

Hoi allemaal, Mijn naam is Myrna 23 ik heb net mijn studie facilitair management afgerond en per 4 september ga ik een jaar reizen en werken in Australië.

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 13087

Voorgaande reizen:

04 September 2012 - 04 September 2013

Mijn eerste reis naar Australie

Landen bezocht: