En dan ben je opeens alleen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu En dan ben je opeens alleen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu

En dan ben je opeens alleen

Blijf op de hoogte en volg Myrna

13 September 2012 | Australië, Sydney

Hoi lieve mensen,

Afgelopen dagen heb ik veel gedaan. Maandag en dinsdag ben ik op het surfcamp geweest. Dit was erg leuk om een keer te doen, maar ook erg zwaar. IK voel mijn armen nog steeds.

Vanuit het surfcamp ben ik per trein naar huis gereden samen met een reisgenotje Eva. Het was erg fijn dat we samen waren tijdens deze reis, want het was een flinke reis.

Dinsdag avond zijn Eva en ik nog even emt wat Duitse jongens uitgeweest. Dit was erg gezellig, alleen daarna moest ik slapen in verry creapy hostel. Het was er neit echt hele schoon, er was een enge lift en de mensen waren er nog al apart. Het enige wat dat wel oke was, was de prijs van het hostel. Zodra ik wakker werd ben ik uit het hostel gevlucht en ben ik naar een internet cafe gegaan om een neiuw hostel te zoeken. Deze had ik gelukkig gauw gevonden. Alleen dit is nu wel een flink exspensive hostel, maar erg fijn en schoon.


Het was een rare dag gister, voor het eerst was ik dan alleen en moest ik alles alleen uitzoeken. IK merk dat ik het nog wel lastig vind om geen bekende mensen om me heen te hebben.

Gister ben ik ook gaan soliciteren op een job. BIj een schoolcamp z'on 600km weg van Sydney. In dit cam zou ik gene inkomen krijgen, alleen voed en onderdak, maar dit scheeld me al zo'n 50 dolar per dag. Als het goed is wordt ik vandaga gebeld en akn ik erg snel beginnen.

Dit schopt mijn trip naar Brisbane wel hellemaal in de war, maar eht si maar voor een paar weken mischien 2 en dan ga ik terug en dan ga ik Elin in Sydney ophallen, zodat we veder samen kunnen gaan reizen.

Vandaag ga ik mijn bankpas ophallen en is even informeren na verschilde reizen.

Vamiddag even Skype met mama en met Inge en dan miss vanavond naar een feestje. Moet even horen of er nog meer gaan.

IK hoop dat ik me volgende week weer iets beter voel. Maar dta komt vast wel goed denk ik zo.

Liefs Myrna



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrna

Hoi allemaal, Mijn naam is Myrna 23 ik heb net mijn studie facilitair management afgerond en per 4 september ga ik een jaar reizen en werken in Australië.

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 583
Totaal aantal bezoekers 13086

Voorgaande reizen:

04 September 2012 - 04 September 2013

Mijn eerste reis naar Australie

Landen bezocht: