I leave Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu I leave Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu

I leave Sydney

Blijf op de hoogte en volg Myrna

15 September 2012 | Australië, Sydney

Hi Dear people,

Today is my last day in Sydney.

De afgelope dagen waren onverwachts toch veel leuker dan ik dacht.
Donderdag voelde ik me best wel een beetej alleen veel zaken geregled etc.

Ik ging toun in de lounge room zitten en nam een hap van mijn appel en dacht echt wat nu? Opeens kwam er een man van rond 30 naast mij zitten we zaten wat te praten super gezellig en uiteindleijk besloten we om naar de scoobar te gaan. Dit is een club waar ik regelmatig ben geweest afgelopen week. Opeens zij hij van wat doe jij met eten vanavond? IK zij niet zoveel ben alleen nu en koken is dan lastig want het is erg duur. Toen zij hij tegen mij wil je mee uit eten en gelijk zij hij ik betaal. Dat vind ik eigenlijk niks dat neme ik niet zo snel aan, zeker niet van een vreemde. Maar hij drong het me op dat ik wel ja moest zeggen.

We spraken om 7 uur af in de evening:). We zijn naar endrig van der chinees/japans restaurantje gegaan. Dara ehb ik een super lekekr salsde gegeten en ene super lekkere wijn gedronken. Vervolgens was het ene uur of 10 en we liepen alngs ene icecream shop om daar nog een ijsje te hallen lekekr witte en pure chcolade ice.

Afther that gingen we naar de scoobar. Daar ben ik tot iets na 1e geweest. Dit was echt een top avond. IK merk nu pas hoe belangrijk het is dat je mensen durft aantespreken. Hierdoor onmoeten ik zoveel neiuwe mensen en had ik zoveel aanspraak.

Die nacht hellaas heel slecht geslapen, maar dat heb je wil is. Alleen de volgende morgen moest ik om 10 uur uitchekken en eigenlijk mijn bagage weer ergens dumpen, amar gelukkig ken ik een jongen die in het hostel werkt en kon ik mijn backpacker daar mooi plaatsen vor free ipv 6 dolar per 4 uur.

Die dag ben ik nog met Clinten de man van 30+ opgetrokken bij de strarbuck koffie gedronken en lekker onbeeten in het zontje aan de boulevaart.

Toen heb ik 's middags mijn nieuw hostel geboekt. Heel erg stom want ik ahd bijna geen hostel meer alles was gewoon vol, want e ris een groot feest in Sydney dit weekend. We sliepen dus bijna buiten:-o.

After that heb ik mijn bustrip naar newcastelle geboekt, war ik vanavond dus heen ga.

Toen hebben we nog even in het zontje gezeten en eheft clinten mij geholpen emt ene hostel te boeken in Newcastell. IK kom dararpas aan om 21 uur in de evening. Gelukkig komen ze mij halen van het busstation:).

Rond ene uur of 4 heb ik Clinten gedag gezegt. Want hij ging met de trein terug naar zijn huis in Barenbee.

IK heb toen lekker een big chocolade muffin gekocht en toen ben ik gaan wachten op Cammila en Millianne. IK moest een uur wachten, amar gelukkig heb ik me prima vermaakt.Heb een helel poos gepraat emt een duitse jongen en 2 Zweetse meisjes:).

Vevolgnes kwamen de meiden aan en zijn we gaan zoeken, naar iets war we een surfcampshirt konden hallen, maar dat was helleaas onvindbaar.

We meosten toen nog een eind lopen naar het hostel en toen we dara waren zijn we naar de supermarkt gegaan en hebben een pizza gekocht. Die hadden we we verdiend, na zo'n eind lopen met em backpacker.

Om ene uur of 23.00 was ik gaan slapen en vamorgen moest ik om 10 uur weer mijn hostel verlaten. Ik heb d egenomen naar centraal station en gezicht naar een plaats om mijn backpacker te stallen. Hellaas werkte die vriend van mij vandaag niet. Uiteindleijk heb ik heb bij eht busstaition gestald. Verry veery exspeensive 10 dolor voor een dagje.

Vandaag heb ik nog met wat mensen afgesproken, alleen moet me nog wel even vermaken tot een uur of 4 en dan vertrek ik om 6 uur.


IK ben heel erg benieuwd hoe ik het ga vinden.

Tot snell.

Liefs Myrna

  • 15 September 2012 - 19:04

    Ria:

    Hoi Myrna,
    Toen ik je verslag las dacht ik je gaat toch niet over op de engelse taal maar gelukkig gewoon hollands!
    Als jij terug komt spreek je net zo makkelijk engels als hollands.
    Je maakt heel wat mee super hoor!! pas goed op je zelf!! xx

  • 17 September 2012 - 22:21

    Wil Jansen:

    fijn dat je het leuk hebt. Kijk wel uit met mannen van 30+ Niet zo verstandig

  • 17 September 2012 - 22:52

    De Jojoos:

    Hai Nichtje,

    Zo te horen vermaak je , je al prima daar. Nederland niet vergeten hè ;-)
    En nu al leuke jongens op je pad , geniet van je vrijheid daar.
    Groetjes Jos en Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrna

Hoi allemaal, Mijn naam is Myrna 23 ik heb net mijn studie facilitair management afgerond en per 4 september ga ik een jaar reizen en werken in Australië.

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 13088

Voorgaande reizen:

04 September 2012 - 04 September 2013

Mijn eerste reis naar Australie

Landen bezocht: