Brisbane and more - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu Brisbane and more - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu

Brisbane and more

Blijf op de hoogte en volg Myrna

03 Oktober 2012 | Australië, Brisbane

Hoi lieve mensen,

Vandaag de dag ben ik dan al weer bijna 4 weken in Australie. Dit klikt als best al een tijd. 4 weken vakantie houden en aan het zoeken naar een job, wat nog niet zo makkelijk is, merk ik wel.

Ik geniet echt van mijn tijd in Australie ook al zijn er soms ook echt momenten dta ik even niet weet wat ik moet. Zoveel vrije tijd ik leer mezelf hierdoor enorm goed kennen. Ik ben dan pas 4 weken weg van huis, maar het voeld als zoveel meer. Ik kom echt achter dingen die ik echt niet wist van mezelf.

Sinds maandag een week geleden ben ik dan ook al in Brisbane. Ben hier ondertussen dan ook al weer ruim een week.

Ik ging voorla met het idee naar Brisbane, van ik ga hier werk zoeken. Want mijn money gaat hier zo hard. De euro is hier letelijk niks waard.

Dinsdag de dag na aankomst ben ik met 2 NL meiden Ilse Simone en een France guy Jay naar een Zoo geweest. Dit was dan ook super vet. We zijn er met de bus heen gereden en daarna de helle dag door het park gewandelt. Hier zijn we dan ook face to face geweest emt kowalas en kangeroes en een hoop andere dieren gezien. Dit was me het dagje wel. 's avonds met zijn 4e lekkere pasta gemakat met kaas en groentes oow I love it. 's avonds zijn we nog gaan chillen met een aantal mensen bij het hostel en uiteindelijk ben ik iets na 12e gaan slapen.

Woensdag morgen werd ik wakker en moest ik uitchekken. IK ben toen samen met Ilse naar een ander hostel gegaan. Nomans BUnk hostel. Thanx voor het aan raden marc. Hier zijn we met een shuttel bus heen gereden en toen kwamen we daar ana. Wat 7 boys in een kamer en wij met ze 2e. Nah dat moet dan maar voor 2 nachten. 's avnds hadden we een free diner en free coctail wat eigenlijk niks voorstelden , maar tijdens het eten 3 leuke Ierse guys ontmoet daar hebben we echt een super gezellige avond mee gehad. IK heb bier met sider en limonade gedronken tot ik niet meer kon haha. Ik lag dan ook rond half 3 in mijn bedje en werd volgens mij rond een uur of 12 pas weer wakker, maar wel met ehel veel energy:D.

Donderdag een super leuke dag gehad met Ilse en Laura. We hebben gezocht voor een job lekker onbeeten en geshopt. 's avonds zijn we weer uit geweest in een ierse club en ik moest daar speciaal soort black beer uit proberen. Dat was dan ook echt alleen proberen want het was echt niet te drinken. Toen ben ik maar overgestapt op de wijn, maar aa 2 had ik er dus ook echt genoeg. Pff ik kan geen alchol meer zien...... Deze avond ook Jenna en Daniel ontmoet. IK lag om 2 uur weer lekker in mijn bedje na deze avond.

Vrijdag wakker worden emt een kater???? Why ik heb niet eens veel gedronekn. IK voel me brak moe en wil even niks. WE moesten chancen van room dus uitchekken om 10 uur in de morgen en konden pas weer onze kamer in om 1 uur dat heb ik ook gewesten. Want om 1 uur ben ik op mijn bed gaan liggen en ben er dan ook pas weer om half 5 uitgekomen. Toen tegen en uur of 6 wat gaan eten weer nieuwe mensen onmoet. Met deze mensen ben ik dna ook nog een paar uurtjes de stad in gegaan. Dit was erg gezellig , maar toch was ik erg blij dat ik om 11pm wee rin mijn bedje lag.

Zaterdag lekker uitslapen 12 uur wakup weer zo laat wakker why? DEze dag hebben we een beetej relecst gedaan en zijn we 's middags naar een vuurwerkshow gelopen die pas 's avonds was maar we moesten optijd zijn. Ik was hier met Ilse en Daniel. DIt was echt heel erg gaaf om te zien een half uur volop vuurwerk. Afther that ben ik iets wezen eten met Daniel en zijn we nog wezen stappen. DIt wa secht een super leuke avond.

Zondag lekker weer uitgeslapen en een dagje in the jacuzie gehangen daarna was er ene fulmun party waarvan ik niet zoveel heb meegekregen. Ikw as moe en wilde slapen. Alleen helelaas hadden 2 meiden uit mijn kamer een feestej op de kamer en kon ik dus echt niet slapen men even baal ik van eht slapen in een hostel en mijn kamer moeten delen. Heel even wil ik naar huis en veder niks.

Maandag ben ik de helle dag emt Jenna en Daniel en vrienden van hun naar de coldcust geweest echt ene onwijs leuke dag gehad. Gezwommen in de zee ookal lied het weer dat niet zo toe. Het was namelijk behoorlijk koud. Toch heb ik echt onwijs genoten van deze dag.

Dinsdag dat was uhh gister. IK heb een paar dgane terug Anne onmoet een NL meisje. We waren met een vriend van haar ik en Annen naar ene chil plaatsje gegaagn daar even gelegen veder even achter de computer gezeten. IK voel me opeens zo ziek migrene aanval gauw naar huis piltje genomen en gaan liggen. IK had ene afspraak met Daniel dei avond en wilde dara toch wel graag heen. Ik heb toen gegeten en hoopte dat ik me darana beter voelde gelukkig de melicijnen beginnen te werken en ik veolde me dus ook echt beterna het eten. Die avond weer een gezellige avond gehad.

Woensdag vandaag de dag..... Wakker worden breakfast met Ilse naar de bank voor de bank acount van Ilse afscheid nemen van Ilse. Want zij ging veder naar Nusa.... Maar nu wat wil ik nu. IK weet dus echt niet of ik hier wil blijven. Misschien morgen dan maar terug naar Sydney... Tot nu almost 5 uur in de afternoon weet ik het nog steeds niet wel niet wel niet......Can somebody help me? What must i do?

Zo weer een veelste lange blog met niet heel veel nieuwe dingen hellaas.... Maar die komen binnekort zekker:).

Een helle dikke knufel..

Liefs Myrna

  • 03 Oktober 2012 - 10:16

    Inge:

    Hee zus!

    Klinkt goed allemaal!! Blij dat je je zo goed vermaakt! Nog maar 11 maanden nu;)

    We skypen snel! Kan je misschien vrijdagochtend?

    Xx

  • 03 Oktober 2012 - 10:16

    Inge:

    Hee zus!

    Klinkt goed allemaal!! Blij dat je je zo goed vermaakt! Nog maar 11 maanden nu;)

    We skypen snel! Kan je misschien vrijdagochtend?

    Xx

  • 03 Oktober 2012 - 19:54

    Mama:

    klinkt goed allemaal Myrna. Soms zou ik wel willen ruilen. Het gaat inderdaad snel. Fijn, dat je je zo goed vermaakt liefs mama en papa

  • 03 Oktober 2012 - 21:47

    Ria:

    Hoi Myrna,
    Je vermaakt je best volgens mij kom je niet aan werken toe...
    maar succes met zoeken.
    gr Ria

  • 04 Oktober 2012 - 08:20

    Eva:

    Hoi Myrna,
    Goed om te lezen dat je daar veel plezier hebt! Blijf genieten meid en volg je eigen gevoel: lekker doen waar jij zin in hebt. Je bent een dappere sterke meid, dus je mag best op je eigen gevoel vertrouwen! Volgens mij komt het dan helemaal goed met jou :).
    Ik hoop dat je straks goed bent aangekomen in Sydney en daar ook weer veel plezier zal beleven.

    groetjes,
    Eva G.

  • 06 Oktober 2012 - 08:18

    Valerie:

    Haai Myrna,

    ik zit nu in Byron maar vertrek woensdag vaar Brisbane. Ik reis alleen en ben wel toe aan een beetje gezeschap.. Misschien kunnen we wat afsprek ofzo?

    hier: 04 23452372
    Contact wat makkelijker

    Groetje valere

  • 06 Oktober 2012 - 15:44

    Kelly:

    haha vet leuk! ik was dat weekend ook bij t vuurwerk in southbanks! en die zondag naar de fullmoon party at birdies!!!! heb je beide nachten niet gespotttt!
    Wnr ben je weer in brissie?

  • 07 Oktober 2012 - 07:00

    Myrna:

    Hoi hoi,

    Wat leuk dat jullie me allemaal zo blijven volgen:-).

    Kel ben nu weer in Bris naar dat wist je al. meete vrijdag wel ff:-).

    liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrna

Hoi allemaal, Mijn naam is Myrna 23 ik heb net mijn studie facilitair management afgerond en per 4 september ga ik een jaar reizen en werken in Australië.

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 13085

Voorgaande reizen:

04 September 2012 - 04 September 2013

Mijn eerste reis naar Australie

Landen bezocht: