make a choice - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu make a choice - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu

make a choice

Blijf op de hoogte en volg Myrna

08 Oktober 2012 | Australië, Brisbane

Hoi lieve mensen,

Ik vond het wel weer eens tijd om een blog te typen. Het weer valt vandaag ook een beetje tegen, dus nu heb ik de tijd.

Waar waren we ook al weer gebleven? Mijn afgelopen dagen zijn echt heel raar verlopen.

Donderdag heb ik van de hak op de tak besloten om naar Sydney te gaan. Dit was dus ook echt heel ipulsive. Om half 1 boekte ik mijn ticket om maar liefst een half uur later de shutelbus te pakken richting het bus station. Ik zat dan ook om 2 uur in de bus richting Sydney... Het voelde alleen al raar toen ik de bus zat, net of mijn gevoel zij van waarom doe je dit. Het voelde dus ook als een compleet verkeerde beslissing.

Ik wilde gewoon graag Elin zien en ik kon niet wachten tot zij aankwam. Eenmaal in Sydney aangekomen heeft Jonathan mij opgehaald avn het busstation, mijn backpacker bij een hostel gedropt, gaan ontbijten en chillen in een park. Daarna zijn we naar worknholiday gelopen. Hier wilde ik voor een job gaan kijken. Daarna heb ik met Elin en haar reisgenoten gemeet. We hebben de bus gepakt richting Bondy beach. Hellaas was het hier weer eens veelste koud. We waren het dan daar ook gauw zat.

's avonds heb ik emt Jonathan pasta gemaakt en ben ik tegen 9 uur gaan slapen. Ik was hellemaal op van d ebusreis en kon dan ook geen juiste beslissingen meer maken. Ik moest eerstgaan salpen en morgen veder kijken.

Zaterdag werd ik dan ook uitgerust wakker. Alleen het voelde allemaal niet goed in Sydney. IK ben toen dan ook naar de Petrpan gelopen voor een busticket. Tijdens het boeken kwam Elin met haar reisgenoten richting mij en waren Elin en ik eigelijk vast besloten om de oost kust in 3 maanden af te gaan met verschilde tours er bij. Hellaas kun je niet zoveel pinnen in Aus en het overschrijven lukte ook niet, onze plannen canselde dus. Toen hebben we alleen onze bustrip en hostel tot Brisbane geboekt. Elin komt dinsdag avond richting hier, ze zal eerst nog een paar dagen in Byron Bay verblijven en zal dan zaterdag in Brisbane aankomen. IK heb die avond de bus naar Brisbane gepakt en zondag middag kwam ik na 17 uur weer aan in Brisbane. Dit was de eerste en de laatse keer in 3 dagen tijd dat ik dit zou doen. IK voelde me een litel bit crazy.

Eenmaal weer in het hostel te zijn aangekomen voelde ik em gelijk zoveel beter. Deze dag gezellig met een vriend opgetrokken en nog gerageerd op een baby sit job voor 10 weken. Ik moet morgen even terug komen daarvoor. 's avonds wat met Bart wezen eten. Dit is ene jongen die ik ene paar weken eerder in Byron Bay ontmoet heb. Uiteindelijk was ik om half 12 weer in het hostel en ben ik lekker gaan slapen.

Gister toch iets te veel gedronken. Ik word wakker met een soort van not healty gevoel ik ben moe het weer zit tegen en wil het liefst gaan slapen. Toch naar de afspraak gegaan voor de job. IK moet mijn resume even mailen en dat heb ik dus ook direct gedaan. Is even zien hoe het uitpakt. Toen lekker gaan ontbijten en nog even veder gaan zoeken naar een job. Deze middag met 3 duiste meiden opgetrokken die ik gister had leren kennen.

Ik ben benieuwd hoe de komende dagen mij vergaan.


Liefs Myrna

  • 08 Oktober 2012 - 14:34

    Yvonne:

    HE MYRNA
    LEUK WEER WAT TE LEZEN,HET GAAT JE GOED AF.
    JE BENT EEN DOORZETTERTJE,EN IK MOET EEN BEETJE LACHEN DAT JE AL ENGELS TUSSENDOOR SCHRIJFT.
    NOU HIER GAAT HET WEER EEN BEETJE ,BEN NU HET HUIS AAN HET LEEGHALEN.
    HET IS EEN RAAR GEVOEL.
    HE MEISJE VEEL PLEZIER.
    HARTE GROET YVONNE

  • 08 Oktober 2012 - 18:57

    Ria:

    Hoi Myrna,
    Moeilijk hoor al die beslissingen die je moet nemen.
    Een keertje een onjuiste beslissing is ook niet zo erg doe ik ook zo vaak...
    word je alleen maar wijzer van (wat een wijze worden)
    Nou veel succes maar weer groetjes uit Soest.

  • 08 Oktober 2012 - 18:57

    Ria:

    Hoi Myrna,
    Moeilijk hoor al die beslissingen die je moet nemen.
    Een keertje een onjuiste beslissing is ook niet zo erg doe ik ook zo vaak...
    word je alleen maar wijzer van (wat een wijze worden)
    Nou veel succes maar weer groetjes uit Soest.

  • 19 Oktober 2012 - 12:24

    Inge:

    Hee Zus,

    Zo leuk om dit allemaal te lezen! Ik ben blij dat het zo goed met je gaat!
    Heb je Kelly nog een keer gezien of niet?
    Zijn er veel leuke jongens daar? Anders kom ik natuurlijk een langs:P (Grapje Menno;))
    Drink je niet teveel;P!
    Leuk dat je zoveel mensen ontmoet!

    Geniet ervan!

    Liefs je zusje!

  • 19 Oktober 2012 - 12:27

    Inge:

    BTW die aboriginals he zijn dat niet tegenwoordig van die dronkenlappen die enorm stinken? dat hoorde ik van kwe:P

  • 19 Oktober 2012 - 12:27

    Inge:

    BTW die aboriginals he zijn dat niet tegenwoordig van die dronkenlappen die enorm stinken? dat hoorde ik van kwe:P

  • 19 Oktober 2012 - 12:27

    Inge:

    BTW die aboriginals he zijn dat niet tegenwoordig van die dronkenlappen die enorm stinken? dat hoorde ik van kwe:P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrna

Hoi allemaal, Mijn naam is Myrna 23 ik heb net mijn studie facilitair management afgerond en per 4 september ga ik een jaar reizen en werken in Australië.

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 777
Totaal aantal bezoekers 13089

Voorgaande reizen:

04 September 2012 - 04 September 2013

Mijn eerste reis naar Australie

Landen bezocht: