Noosa end a lot more - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu Noosa end a lot more - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Myrna Jansen - WaarBenJij.nu

Noosa end a lot more

Blijf op de hoogte en volg Myrna

22 Oktober 2012 | Australië, Noosa Heads

Hello dear people,

Het is al weer een poos geleden dat ik mijn reisverslag bijgewerkt heb. Ik vond het dan ook wel weer eens tijd om een nieuw verslag te plaatsen.

IK weet uberhoud niet meer waarover ik het laatst verteld had. Ik heb dan ook maar even mijn vorige blog er bij gepakt.

Owja we zijn gebleven bij zondag na mijn terugkomst van Sydney naar Brisbane. IK zal het proberen opte rakkelen, wat er in die tijd allemaal is gebeurd.

Zondag 7 oktober deze dag heb ik de helle dag opgetrokken met een France jongen. We zijn naar het park geweest en daar geschomelt en lekker gechild. 's avonds had ik met Bart afgesproken een jongen die ik in BYron Bay heb leren kennen. We zijn samen lekker ergens wat gaan eten en daarna nog naar ene bar gegaan voor wat drankjes erg gezellig was dit. In Australie is het dan ook de normaalste zaak om 7 dagen per week te gaan stappen. DEze avond ontmoeten ik dan ook nog een NL jongen Wesley. Dit kwam doordat bart met een AH tas liep haha

De maandag overdag heb ik naar ene job gezocht en 's avonds ben ik gaan chillen met wat mensen van het hostel en zijn we uit geweest:). Dit was echt een top avond.

de dinsdga 9 okt ben ik dan ook met Wesely naar de Lagoon geweest is dit is een soort van strand. Hier hebben we echt een helle gezellige dag gehad en na deze dag nog lekker een ijsje gehaald bij de mc . Deze kost dan ook maar 30 cent... DIt is nog minder dan in NL;). Hellaas hoorde ik deze dag dan ook dat mijn oma plotseling was overleden.. DIt was echt zo onverwacht... Dit voelde dan ook erg raar en wilde eigenlijk even thuis bij iedereen zijn, maar ik dacht ik kan wel heen en weer vliegen, maar in NL kan ik niet meer doen dan hier en uiteindelijk maakt dat het ook niet makkelijker. Gelukkig had ik een aantal lieve mensen om mij heen die mij goed opvingen. 's avonds heb ik dan ook evnen nothing gedaan even op mezelf zijn, even nadenken

woe de 10e okt heb ik met wat mensen van het hostel opgetrokken en ben ik veder nog gaan zoeken naar werk. 's avonds gewoon ene avond zo als de meeste andere.. IK heb het onwijs naar mijn zin hier, maar merk ook wel dat ik iets meer wil dan dit.

Donderdag blehhh regen regen en nog eens regen. Ik moet moet echt dingen regelen vandaag pff moet de deur uit.. NOu toch maar met WEsley nar ene internet cafe gegaan... VErvolgens door de regen een ijsje gehaald en daarna lekker een film gekeken in zijn hostel. Wat is een laptop op zulke dagen toch lekker. 's avonds ben ik nog met wat mensen gaan chillen en vervolgens belande we in een discotheek en hebben we een top avond gehad. IK lag rond ene uurtje of 3/4 weer in mijn bedje...

Al weer vrijdag dagen weken en maanden ik kan het niet meer uitelkaar houden... Wat heb ik vrijdag ook al weer gedaan? Ow ja ik kwam om een uur of 12 mijn bedje uit en toen met ene Duits meisje afgesproken, die ik kende uit Sydney. ONdanks dat ik nog al brak was hebben we ene helle gezellige dag gehad. 's avonds heb ik chocolate cake gegeten met wat mensen van het hostel zij gingen namelijk de morgen er na weg.. Afscheid nemen van lieve mensen, die je al een tijd kent is best lastig.

Zaterdag morgen whattt 11 o clock in de morning??? Wake up wake up Elin komt zo... Voordat ik uberhoud onbeten had was Elin er dan ook. DEze dag zijn we samen een tour gaan booken voor de east kust... Echt heel gezellig gehad vandaag... 's avonds samen pizza gaan eten exspenisive en on eetbaar.... Pff nooit weer... IK mis me Nederlandse kaas nu wel echt.... Dan maar goon kopen 4 liter voor 13 dolar.. Drank drink dronken... Dat is deze wijn gewoon het is niet te drinken, maar je voeld hem veelste snel.. Alleen deze avond werd het geen goon optutten en goon weg... What??? DE receptie heeft onze goon gewwon gestollen.. IK was even echt boos nu wil ik echt weg hier..... Hij was gewoon cloost... en we kregen hem dan ook niet meer terug. ONdertussen was het 10 uur laten we maar richting een bar lopen. WEsley nog even ene sms gestuurt wat hij deed vanaaf... Volgens hem waren we veelste vroeg. HIj nodigde ons dan ook uit om wat bij hem te komen drinken... Toch aan de goun met een kaart game.. DIt was erg gezellig. Daarna zijn we uit geweest en hebben we echt een top avond gehad. IK lag om 5/6 uur weer lekker in mijn bedje.

zondag 14 oktober...

Terug naar de wicket, omdat we gister niet konden betalen hebben we vandaag alles geregeld voor onze tour. Daarna zijn Elin ik en Wesly naar de Lagoon geweest wat erg gezellig was. 's avonds heb ik nog ene filmpje bij Wesley gekeken en ben ik redelijk vroeg gaan slapen, omdat ik echt gebroken was.

Maandag de 15e get up verry early. Elin en ik zouden lekker gaan hardlopen wat we dus ook hebben gedaan. Daarna nog ff langs de bank voor Elin en vervolgens de bus gepakt richting Noosa.
We werden opgepikt door een shutelbus die ons naar het hostel bracht.. Pff wat gaat hij ver.. We zitten dan ook hellemaal uit het centrum... Nou eerst maar is even boodschapen doen bij de Aldi... Even met papa geskypt en daarna lekker een rustig avondje gehouden.

Dinsdag de 16e Noosa verkennen. 's avonds met wat mensen van het hostel gezeten dit wa serg gezellig.

Wo met wat mensen naar het strand geweest en met Elin nog even de stad in geweest. Vervolgens zien wij iets staan over 2 or 3 girls gezocht voor een job in een hotel.. Dat klinkt intressant... Gelijk maar even bellen over hoe en wat... Ze heeft nog plek.. We contacten veder via de sms en ze belt ons morgen... DE rest van de avond gechild.

DOn de 17e vroeg uitchekken bus pakken naar het centrum en naar het buch camp. Waar zijn we nou weer beland??? Het camp waar we aankwampen zag er dus ook echt uit als een primitief leven.. Wat heb ik gedaan ben benieuwd of ik dit vol ga houden.. Maar gelukkig zitten er ene helle hoop leuke mensen. 's avonds pancaks gebakken met Elin en daarna aande goon gegaan . Dar ontmoete we ook nog ene NL jongen Luuk.. Wat een NL lijkt het wel maar tot vandaag viel het nog reuze mee... Na deze avond moesten we gaan slapen in dorms in een hang mat...IK heb dan ook gewoon maarliefst 2 uur geslapen deze nacht..

Toen gaan Kajakken die morgen 1 uur to the beach dagje beach en 1 uur terug lijkt niks maar het was echt heel zwaar.. Toen we terug waren lekker douche, koken, chillen met wat mensen en slapen in ene tent op ene matje waar op ej normaal gesproken je buikspier oefeningen doet.. Ik kon dus ook echt weer niet slapen alles deed pijn en ik was natuurlijk bang voor de spinnen en snaks:$...

Zaterdag weer een dagej kajakken ruim 2 uur heen en 2 uur terug tussedoor bij een pub gezetten en toen terug gegaan .. Ik kon echt niet meer voelde alles.. Toen we terug waren was ik blij dat het klaar was met Kajakken ondanks dat ik het top vond daar. Lekker een douche genomen en gegeten. Daarna zijn we weer aan de goun gegaan en heb ik weer ene top avond gehad, alleen veelste veel goun... NU maar even een I need it...Laatste nachtje slapen in een tent finaly... my body is op...

Zondag morgen afscheid genomen van iedreen en richting het hostel gegaan.... Daar een lekker relecst dagej gehouden..en Wicket gebeld . Want Elin en ik gaan toch weer apart reizen. Om 9 uur lag ik in mijn bedje deze avond

Maandag vandaag werd ik dan ook heerlijk uitgerust wakker en ben ik met Elin gaan hardlopen en gaan zwemmen een goede workout:D...

Woensdag verlaat ik Noosa en dan zal ik het wel zien...

Tot snel liefs


  • 22 Oktober 2012 - 14:29

    Ria:

    Hoi Myrna,

    Wat een uitgebreid verslag leuk om telezen hoor je hebt het erg leuk.
    Het is hier nu vandaag lente!!!Het is erg lekker weer zie zelfs mensen mouwloos zonder jas buiten echt lekker!
    Lekker genieten verder!
    Gr Ria

  • 22 Oktober 2012 - 19:26

    Yvonne:

    lieve myrna
    ja zeker lang niets gehoort ,maar dat herken ik dan gaat het goed ,of beter gezegt je vermaakt je goed.
    nou ook gecondoleerd met je oma wat is dat jammer dat je niet bij kan zijn .
    misschien heeft je moeder foto,s gemaakt.
    ik weet niet of je daar zin in hebt om die te zien.
    nou hier bij mij is het druk met de papieren in orde maken omdat me zu s niets doet.
    zelfs geen belletje die wacht gewoon op het geld.
    nou myrna ik blijf gewoon mezelf dat bevalt me goed.
    ga met m,n nicht die me wel gesteund heeft uitwaaien in zeeland.
    ik ben blij wat van je te horen .
    meid ga er voor het is zo weer om en loop je weer in amersfoort.

    een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel yvonne

  • 26 Oktober 2012 - 19:00

    Willie:

    Super meid, dat er het zo naar je zin hebt en alles zo goed regelt. Ik ben trots op je.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrna

Hoi allemaal, Mijn naam is Myrna 23 ik heb net mijn studie facilitair management afgerond en per 4 september ga ik een jaar reizen en werken in Australië.

Actief sinds 17 Juni 2012
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 13091

Voorgaande reizen:

04 September 2012 - 04 September 2013

Mijn eerste reis naar Australie

Landen bezocht: